«Φτάνουμε κοντά στην έναρξη των εργασιών για το Ελληνικό, δεν έχει διαφοροποιηθεί κάτι σε σχέση με τους επενδυτές και λεφτά …υπάρχουν».
Αυτά επεσήμαναν οι εκπρόσωποι της Lamda Development κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών, τονίζοντας ότι οι μέχρι σήμερα καθυστερήσεις στο έργο δεν έχουν μεταβάλλει τις διαθέσεις των ξένων επενδυτών στο σχήμα της Global Investment Group όπου συμμετέχουν ακόμη η κινεζική Fosun και η η Eagle Ηills από το Abu Dhabi, σύμφωνα με την ιστοσελίδα newmoney.gr και την δημοσιογράφο Στεφανία Σούκη.
«Η επένδυση του Ελληνικού θα μπορούσε να ξεκινήσει το 2019», ανέφερε η διοίκηση του ομίλου προσθέτοντας ότι στην παρούσα φάση, από πλευράς της εταιρείας, έχουν υποβληθεί οι απαραίτητες μελέτες και αναμένονται οι σχετικές υπογραφές από τα συναρμόδια υπουργεία. Σημειώνεται εδώ ότι η έγκριση των πολεοδομικών μελετών δια Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων αποτελούν ουσιαστικά το δεύτερο αναγκαίο βήμα προς την πολεοδομική ωρίμανση του ακινήτου. Με την έγκριση των πολεοδομικών μελετών πλέον το ακίνητο θα έχει πολεοδομηθεί πλήρως και θα είναι γνωστές όλες οι παράμετροι ανάπτυξης αλλά και οι περιορισμοί του.
Στις ερωτήσεις των αναλυτών έδωσαν απαντήσεις οι διευθυντές Χρηματοοικονομικών και Επενδυτικών Σχέσεων Α. Κοκκίδης, Οικονομικών Υπηρεσιών Β. Μπαλούμης και τον νομικός σύμβουλος Ι. Γιαννακόπουλος και όπως επισημάνθηκε, προκειμένου να δοθεί η πρώτη δόση στο ελληνικό Δημόσιο, στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων με το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, ήτοι τα 300 εκατ. ευρώ θα πρέπει να έχουν εκπληρωθεί όλα τα προαπαιτούμενα, μεταξύ των οποίων και οι δικαστικές εκκρεμότητες. «Λεφτά υπάρχουν» ανέφεραν οι εκπρόσωποι της Lamda στο ερώτημα για το θέμα της χρηματοδότησης του project.
Στα «ανοικτά» μέτωπα του έργου και τις προσφυγές τις οποίες αντιμετωπίζει ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας εκκρεμούν αποφάσεις για τρεις αιτήσεις ακύρωσης κατά του Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο έχει εγκριθεί το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης και ορίζει βασικές παραμέτρους της επένδυσης, συνολικού ύψους 7 δισ. ευρώ στην πλήρη ανάπτυξή της. Ο δήμος Αλίμου έχει προσφύγει αναφορικά με τον φορέα διαχείρισης, ενώ προσφυγή έχει γίνει και στο διοικητικό δικαστήριο του Πειραιά για περιοχές του αεροδρομίου που χαρακτηρίζονται από κάποιες πλευρές χαρακτηρίζονται. Πάντως στα επόμενα βήματα από πλευράς της Lamda τονίζεται σε κάθε ευκαιρία ότι δεν μπορούν να υπάρχουν ουσιαστικές παρεκκλίσεις από το master plan, ενώ δεν αποκλείεται μελλοντικά να υπάρξουν και νέες δικαστικές προσφυγές, μετά και την έκδοση των ΚΥΑ.
Αυτά επεσήμαναν οι εκπρόσωποι της Lamda Development κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών, τονίζοντας ότι οι μέχρι σήμερα καθυστερήσεις στο έργο δεν έχουν μεταβάλλει τις διαθέσεις των ξένων επενδυτών στο σχήμα της Global Investment Group όπου συμμετέχουν ακόμη η κινεζική Fosun και η η Eagle Ηills από το Abu Dhabi, σύμφωνα με την ιστοσελίδα newmoney.gr και την δημοσιογράφο Στεφανία Σούκη.
«Η επένδυση του Ελληνικού θα μπορούσε να ξεκινήσει το 2019», ανέφερε η διοίκηση του ομίλου προσθέτοντας ότι στην παρούσα φάση, από πλευράς της εταιρείας, έχουν υποβληθεί οι απαραίτητες μελέτες και αναμένονται οι σχετικές υπογραφές από τα συναρμόδια υπουργεία. Σημειώνεται εδώ ότι η έγκριση των πολεοδομικών μελετών δια Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων αποτελούν ουσιαστικά το δεύτερο αναγκαίο βήμα προς την πολεοδομική ωρίμανση του ακινήτου. Με την έγκριση των πολεοδομικών μελετών πλέον το ακίνητο θα έχει πολεοδομηθεί πλήρως και θα είναι γνωστές όλες οι παράμετροι ανάπτυξης αλλά και οι περιορισμοί του.
Στις ερωτήσεις των αναλυτών έδωσαν απαντήσεις οι διευθυντές Χρηματοοικονομικών και Επενδυτικών Σχέσεων Α. Κοκκίδης, Οικονομικών Υπηρεσιών Β. Μπαλούμης και τον νομικός σύμβουλος Ι. Γιαννακόπουλος και όπως επισημάνθηκε, προκειμένου να δοθεί η πρώτη δόση στο ελληνικό Δημόσιο, στο πλαίσιο των συμφωνηθέντων με το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, ήτοι τα 300 εκατ. ευρώ θα πρέπει να έχουν εκπληρωθεί όλα τα προαπαιτούμενα, μεταξύ των οποίων και οι δικαστικές εκκρεμότητες. «Λεφτά υπάρχουν» ανέφεραν οι εκπρόσωποι της Lamda στο ερώτημα για το θέμα της χρηματοδότησης του project.
Στα «ανοικτά» μέτωπα του έργου και τις προσφυγές τις οποίες αντιμετωπίζει ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας εκκρεμούν αποφάσεις για τρεις αιτήσεις ακύρωσης κατά του Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο έχει εγκριθεί το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης και ορίζει βασικές παραμέτρους της επένδυσης, συνολικού ύψους 7 δισ. ευρώ στην πλήρη ανάπτυξή της. Ο δήμος Αλίμου έχει προσφύγει αναφορικά με τον φορέα διαχείρισης, ενώ προσφυγή έχει γίνει και στο διοικητικό δικαστήριο του Πειραιά για περιοχές του αεροδρομίου που χαρακτηρίζονται από κάποιες πλευρές χαρακτηρίζονται. Πάντως στα επόμενα βήματα από πλευράς της Lamda τονίζεται σε κάθε ευκαιρία ότι δεν μπορούν να υπάρχουν ουσιαστικές παρεκκλίσεις από το master plan, ενώ δεν αποκλείεται μελλοντικά να υπάρξουν και νέες δικαστικές προσφυγές, μετά και την έκδοση των ΚΥΑ.